Onze Huisartsen voor zorgprofessionals

Telefonie-integratie in Medicom

De Telefonie-integratie van PharmaPartners is een oplossing om uw telefoonverkeer makkelijk en snel te laten verlopen. De opzet is eenvoudig, maar levert verrassend veel tijdwinst op. Samengevat vindt er een herkenning plaats tussen uw telefooncentrale en Medicom. Zo ziet u de gegevens van de inkomende beller in uw scherm en kunt u vanuit daar direct naar de agenda of het dossier van de patiënt gaan. Andersom kunt u rechtstreeks vanuit het dossier van de patiënt uitgaand bellen.

Samenwerkingen

In de raamovereenkomst tussen Onze Huisartsen en PharmaPartners zijn voordelige prijsafspraken gemaakt. Informeer bij uw telefoonaanbieder naar de mogelijkheden en eventuele kosten bij uw telefonieaanbieder.

Tijdwinst

Tijdens ieder inkomend telefoongesprek vraagt de assistente aan de patiënt naar de naam en de geboortedatum. Mogelijk moet hier ook nog aanvullende informatie voor worden gevraagd zoals een adresregel om de patiënt juist te kunnen identificeren. Met behulp van de telefonie-integratie worden deze handelingen beperkt tot slechts een bevestigingsvraag. Met dit gegeven zijn we gaan timen en rekenen: In een praktijk met 1 huisarts wordt aan dit navragen jaarlijks meer dan 200 uur besteed! Logischerwijs is deze 200 uur niet 1 op 1 door te rekenen naar winst, maar het betekent wel dat de tijd nuttiger gebruikt kan worden. Denk bijvoorbeeld aan kleine ingrepen, nauwkeurige triage of simpelweg een meer persoonlijke benadering van de patiënt.

Interesse?

Heeft u interesse in de Telefonie-integratie? Vul dan het formulier in op de website van PharmaPartners.

Formulier