Hospitality in de zorg
Omschrijving
Wil je een interactieve training volgen waarbij je leert patiënten met zorg te woord te staan, te leren luisteren naar de échte vraag, gebruik te maken van je sterke punten en meer zelfbewust aan de telefoon te zijn?
In deze training wordt in de ochtend ingegaan op de dagelijkse praktijk. Er worden kleine stukjes theorie gegeven met handvatten die meteen worden geoefend met elkaar. In de middag wordt er gewerkt met echte cases uit de praktijk. De insteek is: Vandaag geleerd, morgen in de praktijk kunnen brengen. Je kunt individueel deelnemen, maar het is nog leuker om het met je collega’s te volgen.
Wil je deze training liever incompany doen binnen jouw praktijk? Neem dan contact op met Onze Huisartsen Academie: academie@onzehuisartsen.nl
Evt. cursusmateriaal is bij de prijs inbegrepen.
Deelnamebedrag declareren
Volg je deze training NIET in het kader van het MTVP, dan kan je de factuur declareren bij AFA. Ga naar: https://www.afa-arnhem.nl
In deze training wordt in de ochtend ingegaan op de dagelijkse praktijk. Er worden kleine stukjes theorie gegeven met handvatten die meteen worden geoefend met elkaar. In de middag wordt er gewerkt met echte cases uit de praktijk. De insteek is: Vandaag geleerd, morgen in de praktijk kunnen brengen. Je kunt individueel deelnemen, maar het is nog leuker om het met je collega’s te volgen.
Wil je deze training liever incompany doen binnen jouw praktijk? Neem dan contact op met Onze Huisartsen Academie: academie@onzehuisartsen.nl
Evt. cursusmateriaal is bij de prijs inbegrepen.
Deelnamebedrag declareren
Volg je deze training NIET in het kader van het MTVP, dan kan je de factuur declareren bij AFA. Ga naar: https://www.afa-arnhem.nl
Leerdoelen
• Bewust worden van het eigen gedrag richting de patiënt
• Bewust worden van de verschillen in culturele diversiteit en hier adequaat mee om kunnen gaan
• Bewust worden van het eigen gedrag in culturele diversiteit
• Bewust worden van de etiquette in de huisartsenpraktijk en deze op eenzelfde manier kunnen aanwenden
• Leren luisteren, open vragen / doorvragen en samenvatten
• Klantgericht handelen en levelen met de patiënt
• Omgaan met emoties
• Bewust worden van de verschillen in culturele diversiteit en hier adequaat mee om kunnen gaan
• Bewust worden van het eigen gedrag in culturele diversiteit
• Bewust worden van de etiquette in de huisartsenpraktijk en deze op eenzelfde manier kunnen aanwenden
• Leren luisteren, open vragen / doorvragen en samenvatten
• Klantgericht handelen en levelen met de patiënt
• Omgaan met emoties
Programma
08.45 uur: Inloop
09.00 uur: Start bijeenkomst
16.00 uur: Einde bijeenkomst
De training is incl. lunch
09.00 uur: Start bijeenkomst
16.00 uur: Einde bijeenkomst
De training is incl. lunch
Toelatingseisen
Casus inbrengen